» Wieści » Psia krew - nowy polski system RPG

Psia krew - nowy polski system RPG

|

Psia krew - nowy polski system RPG

Nakładem wydawnictwa Dungal Games ukazała się nowa polska gra fabularna, Psia krew. System ten pierwotnie zapowiadany był jeszcze w roku 2012 i miał być wydany przez Galmadrin.

Gra ma nawiązywać klimatem do filmów sensacyjnych z lat 80. i 90., a więcej informacji na jej temat można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej

Źródło: Informacja prasowa
Tagi: Psia Krew | wydawnictwo Dungal


Czytaj również

Komentarze


Enc
   
Ocena:
0

Kupił to ktoś? Dobre? 

27-11-2014 20:25
Z Enterprise
   
Ocena:
+1

Dziwne, że Galmadrin nie wydał. Przecież Eclipse Phase odniosło taki sukces...

27-11-2014 20:43
Enc
   
Ocena:
+1

Nie taki jak L5k 4ed.

27-11-2014 20:45
Z Enterprise
   
Ocena:
0

tru. Pewnie się postanowili nie schyla po tak amatorskie tytuły jak Psiakrew.

27-11-2014 20:49
Enc
   
Ocena:
0

Szykują nam na pewno Patfańdera i Star Łorsy

27-11-2014 20:55
Olórin
   
Ocena:
0

Szkoda, że na oficjalnej stronie jest tak niewiele informacji.

27-11-2014 21:28
KFC
   
Ocena:
0

Patrząc po karcie postaci to mechanika śmierdzi latami 90. Do tego co można zmieścić na 60 stronach? Pewnie jest ze 20 stron opisu piesków a reszta to obrazki i mechanika... podziękuję postoję.

28-11-2014 13:33
Jidaigeki
   
Ocena:
0

Fakt, li tylko kilkadziesiąt stron tekstu (i grafik) w dodatku niepodanego (mylę się?) formatu, bynajmniej mnie, nie zachęca do sięgnięcia po tą pozycję. Wolałbym produkt aspirujący bliżej do pełnoprawnego, przekraczający minimum te 200 stron zawartości (dla formatu A4); a szkoda, ponieważ ten projekt trąci mi nastrojem noir. Oglądając ciekawie zmontowany obrazami trailer, naszły mnie miłe wspomnienia z poczytywania zeszytów Sin City Franka Millera.

28-11-2014 17:50
AdamWaskiewicz
   
Ocena:
+1

Mi się jak na razie się podoba, chociaż opis mechaniki nie zachęca, to estetyka nawiązująca do noir i kiepskich filmideł z lat 80. i 90. jak dla mnie jest dużą zaletą.

29-11-2014 13:17
deailon
   
Ocena:
0

Dostałem pod choinkę. Nie za dobrze. Niecałe 60 stron, praktycznie bez opisu świata, małe znaczenie psiaków dla mechaniki, zasady archaiczne i szalenie nieprzewidywalne (na k6 "1" to automatyczna  porażka, a przy "6" kostka wybucha PÓKI NIE WYRZUCI SIĘ ZNOWU "6", co przy tym skalowaniu systemu oznacza automatyczny sukces przy testach albo niemal auto-kill przy obrażeniach). Do tego sporo błędów, przeoczeń rzeczy typu "sprawdź stronę XXX", podwójne nazewnictwo współczynników itd. Trochę takich wpadek można przebaczyć przy 200 stronach, ale nie przy 60. No i oprawa graficzna, która nie każdemu się spodoba.
Kilka niezłych patentów tam jest (trzech się doliczyłem), ale za mało, żeby to kupować. Taka moja opinia.

26-12-2014 01:28

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.