» Baza RPG » Czasopisma » Magia i Miecz 002 (2/93)

Magia i Miecz 002 (2/93)


wersja do druku

Magia i Miecz 002 (2/93)
Magia i Miecz - Magazyn Gier Fabularnych i Strategicznych Spis treści:
  • X przykazań MG - Victor i 'Zielony' Tomasz W. Stępień
  • Wpływ gier Role-Playing na zmiany w psychice - Carlos M.
  • Charakter postaci a specyfika sytuacji w RPG - Jacek Brzeziński
  • Kryształy Czasu - Artur Szyndler: druga część systemu, opisy postaci, przygody
  • Gry fabularne na żywo - Magdalena Szlęzak i Grzegorz Kozubski
Drugi numer Magii i Miecza przyniósł drugą część systemu KC (znalazły się tam zasady regulujące przyznawanie punktów doświadczenia i zdobywania poziomów, zasady ruchu i czasu w grze, mechanizmy walki i rzucania czarów, opisy wiary i bogów Orkusa oraz 2 nowe profesje wraz z przeznaczonymi do nich mini przygodamido rozegrania jeden na jeden. W momencie opublikowania 2 numeru wprawni fani RPG mogli, w miarę bezproblemowo toczyć przygody w swiecie Orchii. Pierwsze porady dla MG na podstawie Dragon Magazine, kilka słów o charakterze postaci dopełniły części dotyczącej gier fabularnych pisma. Końcowe strony zajął opis pewnego konwentu i ogólny rys na temat LARPów.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.