Honor & Krew
Dodał: nimdil
Tytuł: Honor i Krew
Linia wydawnicza: Gry Indie
Autor: John Wick
Tłumaczenie: Maciej Sabat
Okładka: Jessica Kauspedas
Ilustracje: biblioteka kongresu
Wydawca oryginału: John Wick Presents
Data wydania oryginału: 2011
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2011
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 180
Oprawa: twarda
Format: A5
ISBN-13: 9788360525340
Cena: 69zł
twórz samuraja. Wybierz swojego Daimio. Opisz swój klan. Opowiedz o swojej prowincji. I rozpocznij fascynującą przygodę w grze Honor i krew. Przed tobą krwawe pojedynki oraz śmiertelnie niebezpieczne starcia w bitwach.
Jesteś samurajem. Należysz do klanu. Służysz swojemu Daimio. Jesteś jego doradcą i przedstawicielem. Prowincja klanu żyje i ciągle się rozwija. Od ciebie zależy, czy dochody zostaną zainwestowane w rozwój siatki szpiegowskiej, w rozbudowę armii, dzięki której zagarniesz ziemię wroga, czy w rozbudowę infrastruktury (świątyń, wiosek, kopalń, rzemiosła, portów).
Życie klanu to także ciągłe zagrożenie wojną. Możesz doprowadzić do konfliktów, wywołać wojnę, która zmieni oblicze gry. Honor i Krew daje ci do ręki zasady prowadzenia gry dyplomatycznej. Ty decydujesz o rozwoju sytuacji, możesz ją uspokoić lub zaognić. Wojna czy pokój – w decydującej chwili ty wybierzesz.
Religia i Magia wyrwane są żywcem z tradycji średniowiecznej Japonii. Błogosławieństwa spisane na małych karteczkach, pielgrzymki do świątyń, kontakty z duchami – zawsze możesz prosić o pomoc.
Życie samuraja wyznacza rytm pór roku. I tak jest też w grze Honor i Krew. Czas płynie szybko. Dzięki temu czujesz, jak zmienia się twój klan, jak zmieniasz się ty, jak zmienia się twoja prowincja. W każdej porze roku wydarzy się coś ważnego, w każdej podejmiesz kluczowe decyzje. Z każdą porą roku będzie się zwiększać napięcie pomiędzy sąsiadującymi klanami. Wojny mogą trwać całymi latami.
Po dziesięciu latach John Wick powraca do świata samurajów. 170 stron wspaniałej przygody w znakomitym tłumaczeniu Macieja Sabata. Nie można tego przegapić.
Linia wydawnicza: Gry Indie
Autor: John Wick
Tłumaczenie: Maciej Sabat
Okładka: Jessica Kauspedas
Ilustracje: biblioteka kongresu
Wydawca oryginału: John Wick Presents
Data wydania oryginału: 2011
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2011
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 180
Oprawa: twarda
Format: A5
ISBN-13: 9788360525340
Cena: 69zł
twórz samuraja. Wybierz swojego Daimio. Opisz swój klan. Opowiedz o swojej prowincji. I rozpocznij fascynującą przygodę w grze Honor i krew. Przed tobą krwawe pojedynki oraz śmiertelnie niebezpieczne starcia w bitwach.
Jesteś samurajem. Należysz do klanu. Służysz swojemu Daimio. Jesteś jego doradcą i przedstawicielem. Prowincja klanu żyje i ciągle się rozwija. Od ciebie zależy, czy dochody zostaną zainwestowane w rozwój siatki szpiegowskiej, w rozbudowę armii, dzięki której zagarniesz ziemię wroga, czy w rozbudowę infrastruktury (świątyń, wiosek, kopalń, rzemiosła, portów).
Życie klanu to także ciągłe zagrożenie wojną. Możesz doprowadzić do konfliktów, wywołać wojnę, która zmieni oblicze gry. Honor i Krew daje ci do ręki zasady prowadzenia gry dyplomatycznej. Ty decydujesz o rozwoju sytuacji, możesz ją uspokoić lub zaognić. Wojna czy pokój – w decydującej chwili ty wybierzesz.
Religia i Magia wyrwane są żywcem z tradycji średniowiecznej Japonii. Błogosławieństwa spisane na małych karteczkach, pielgrzymki do świątyń, kontakty z duchami – zawsze możesz prosić o pomoc.
Życie samuraja wyznacza rytm pór roku. I tak jest też w grze Honor i Krew. Czas płynie szybko. Dzięki temu czujesz, jak zmienia się twój klan, jak zmieniasz się ty, jak zmienia się twoja prowincja. W każdej porze roku wydarzy się coś ważnego, w każdej podejmiesz kluczowe decyzje. Z każdą porą roku będzie się zwiększać napięcie pomiędzy sąsiadującymi klanami. Wojny mogą trwać całymi latami.
Po dziesięciu latach John Wick powraca do świata samurajów. 170 stron wspaniałej przygody w znakomitym tłumaczeniu Macieja Sabata. Nie można tego przegapić.